środa, 29 czerwca 2016

Disney Princess - prace

Witam Wszystkich!!!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać prace, które udało mi się narysować (zaprojektować). 
Wszystkie prace były inspirowane księżniczkami z bajek Disneya, a rysowane były na konkurs u NikArt.

A oto co stworzyłam ;)

1. Projekty inspirowane były postacią z bajki Mała Syrenka czyli Arielką ;)





2. Postać inspirowana bohaterką bajki Alicja w Krainie Czarów- Czerwoną Królową ;)



3. Oraz ostatni projekt inspirowany bajką Królewna Śnieżka ;)


Oraz mały dodatek, czyli praca która powstała na finał konkursu na blogu:


Jak Wam się podobają projekty?
Mam nadzieję, że choć post był krótki to Wam się podobał?
Bardzo dziękuje za przeczytanie.
Do kolejnego posta!
Pisała Wasza KasiaŻ10!!!

5 komentarzy:

  1. Jeju, jakie one są przepiękne!
    Ta ostatnia taka słodka...
    Kolory są tak bardzo dobrze dobrane...
    Śliczne są również pozostałe *.*
    Jakie używasz do tego kredki (jeśli mogę zapytać)

    Przy okazji zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za miłe słowa! ♥♥♥
    Wszystkie prace wykonałam kredkami Crayola oraz KIN Progresso ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serio? a ja myślałam ze prismacolor....

    OdpowiedzUsuń
  4. i przy okazji jak robisz te tło w 1 i ostatniej pracy? chętnie bym się nauczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię :)Szczegóły na blogu http://books--my-life.blogspot.com/2016/07/wedding-book-tag_3.html
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń