sobota, 18 czerwca 2016

Moje prace - czerwiec

Witam Wszystkich!!!
Przepraszam bardzo za to, że na blogu tak mało się dzieje, ale rozumiecie że koniec roku równa się poprawa ocen i brak czasu na coś innego niż nauka.
Lecz mi w czerwcu udało się rysować i to sporo.
Nazbierało się tego tak dużo, że postanowiłam w tym poście pokazać tylko rysunki i projekty z czerwca ;)
Nie pamiętam dokładnych dat rysunków, więc kolejność jest losowa.




Powstało naprawdę wiele prac więc nie nie wiem od czego zacząć.
Inspirowałam się wieloma bajkami, filmami, książkami.
Dzięki nim powstały te wszystkie rysunki.



 Te dwie prace powstały po obejrzeniu przeze mnie bajki pt. Merida Waleczna.
Na pewno nie ma osoby co nie kojarzyła by tej animacji.
Merida jest słynna ze swoich kręconych i długich, rudych włosach.
Obydwie prace powstały w szkicowniku, którego recenzja pojawi się na blogu.
Rysowałam je kilka godzin z odstępami Zwykłym ołówkiem oraz kredkami.




Kolejne prace powstały dzięki serii książkowej pt. Baśniobór
Jest to moja ulubiona seria fantasy dla młodzieży.
Mogłabym ją czytać cały czas.
Rysunki przedstawiają głównych bohaterów powieści.





To już nie są rysunki tylko projekty LillaLou.
Powstały one na Mistrzostwa Projektowania, które odbyły się w tym roku.
Pierwsza praca była na konkurs pt. Marinet Style
A druga na finał którego tematem były Hawaje.



Kolejne rysunki powstały przypadkiem i nawet nie wiem co przedstawiają.
Powiem Wam tyle, że rysując drugą prace inspirowałam się bohaterką Raven Queen z bajki Ever After High.





Te projekty także przedstawiają postacie Z Ever After High.
Pierwsza To C.A. Cupid  a druga Duchess Swan.
Od jakiegoś czasu zaczęłam rysować bohaterów z tej animacji.

To już chyba wszystkie projekty i rysunki, które udało mi się narysować w czerwcu.
Byłoby ich o wiele więcej gdyby nie koniec roku.
Lecz teraz zaczynają się wakacje, więc cały swój wolny czas poświęce rysowaniu ;)
Dziękuje za przeczytanie!
Do następnego posta.
Pisała Wasza KasiaŻ10!!!

2 komentarze:

  1. Jestem tu pierwszy raz ^-^ masz śliczne rysunki, chciałabym kiedyś narysować coś na podobnym poziomie...ale na razie to ja ci do stup nie dosięgam. A tak przy okazji wygląd bloga -taki uroczy ^-^ ~~ dziewczyna z LL...

    OdpowiedzUsuń