niedziela, 26 czerwca 2016

DIY #1 - Obrazek z diamentem

Witajcie!!
Ostatnio nie miałyśmy dużo czasu ponieważ uczyłyśmy się na egzamin z bierzmowania więc dzisiaj mam dla was dłuższy post z DIY.
Dzisiaj, jak już wspomniałam, post będzie dotyczył DIY a dokładniej pokaże wam jak zrobić obrazek z diamentem.

Będzie nam potrzebne:
                              ♥ płótno (albo kartka ale ja użyłam płótna)
                              ♥ taśma (najlepiej niezbyt gruba)
                              ♥ farby (ja użyłam niebieskiej, różowej, białej i szarej) 
                              ♥ gąbeczka
                              ♥ pędzelek
                              

Na początku z taśmy układamy kształt diamentu, starając się aby nasz diament był jak największy.

Następie za pomocą farb i gąbeczki w środku naszego diamentu gdzieniegdzie kolorujemy gąbeczką na niebiesko a pozostałości na różowo. Można także umoczyć gąbeczkę w wodzie i delikatnie rozcieńczyć niektóre miejsca.


Gdy mamy już pokolorowany nasz szablon, kolejnym krokiem będzie namalowanie ,,gwiazd" na diamencie. Do tego będziemy potrzebowali białej farby i pędzelka. Należy rozcieńczyć farbę, umoczyć pędzelek i po prostu chlapnąć na diament starając się nie wychodzić poza niego.

Następnie gdy już mamy małe ,,gwiazdki" (kropeczki), czas na większe. Pędzelkiem robimy dwie kreski prostopadłe do siebie, w skrócie po prostu rysujemy X. Powtarzamy tę czynność w innych miejscach aż efekt będzie zadowalający.

Jak na razie efekt powinien wyglądać mniej więcej tak. :-)

Gdy mamy już diament pokolorowany odklejamy taśmę. Jeśli farba weszła wam tak jak mnie pod taśmę można ją usunąć pędzelkiem z wodą.

I na koniec można ( ale nie trzeba) zrobić ramkę wokół naszego diamentu. Ja postanowiłam, że zrobię ją szarą. Więc na początek odmierzamy grubość naszej ramki i resztę obklejamy taśmą. Następnie znowu bierzemy gąbeczkę i malujemy ramkę.

Gdy nasza ramka jest już pomalowana odklejamy taśmę i gotowe.


I oto efekt końcowy


Mam nadzieję, że spodobało wam się to DIY i dziękuję za przeczytanie.
Do zaobaczenia w następnym poscie
OlkaO

3 komentarze:

  1. Super post

    Na pewno wykonam bo wyszło Wam to cudoownie ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na http://mischotta.blogspot.com/
    Mischotta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda *-* takie kosmiczne i wgl ^-^... Super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, też się za to zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń