niedziela, 3 lipca 2016

Wedding Book Tag

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta odskocznia od projektów i rysunków.
Za nominację bardzo dziękuje Marcie z bloga

Może zaczniemy od tego jakie książki wybrałam do tego tagu.
Kolejność przypadkowa:

13 Zaklęć- Michelle Haririson
Niewidzialna -Sophie Jordan
Wybrani- C.J. Dougherty
Akademia Canterwood- Jessica Burkhart
Dary Anioła-Miasto Kości- Cassandra Clare
Akademia Wampirów- Richelle Mead
Igrzyska Śmierci -Suzanne Colins
Pozaświatowcy- Brandon Mull
Wyspa Potępionych- Melisa De La Cruz
Baśniobór -Brandon Mull 



1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta)
Evie z Wyspy Potępionych. Lepiej nie mogłam trafić ;)
Jak może wiecie Evie jest wielką fanką mody, lubi projektować własne ubrania i do tej roli jak najbardziej by się nadawała ;)

2. Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta).
Allie Sheridan z książki Wybrani. Według mnie to postać bardzo pomysłowa i na pewno zorganizowałaby wspaniały wieczór panieński ;)

3. Osoba podprowadzająca Cię do ołtarza (mężczyzna)
Jackob z Akademii Canterwood. TAK!!!! Uwielbiam GO! Jest wspaniały. 


4. Ksiądz (mężczyzna)
Cassian z Niewidzialnej. Jest to postać bardzo władcza, która zawsze myśli racjonalnie. Jak dla mnie jest od do tej roli doskonały.

5. Szczęściara, czyli ta która złapie welon (kobieta)
Tanja z 13 Zaklęć. Jest to postać mało odważna, nie lubiąca wyróżniać się z tłumu jednak bardzo ją polubiłam i cieszę się, że może złapać mój welon ;)

6. Osoba, która wygłosi przemówienie (mężczyzna).
Jace z Darów Anioła. Jest on bardzo wygadany i zabawny więc na pewno by się w tej roli sprawdził ;)


7. Osoba, która zajmie się muzyką (mężczyzna)
Będzie to Seth z Baśnioboru. Lepiej nie mogłam trafić. Na pewno rozkręci on imprezę i wszyscy będą się wspaniale bawić ;)

8. Król parkietu (mężczyzna).
Dimitr z Akademii Wampirów. Może nie jest on zbytnio rozrywkowy ale może coś się zmieni...
nie wiadomo ;)

9. Mąż (mężczyzna)
Jason Walker z Pozaświatowców. Hmm... nie jest to mój ulubiony bohater no ale lepsze to niż nic...

10. Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pijana pod stołem (mężczyzna).
Heh Lepiej to to już trafić nie mogłam. XD
Haymitch z Igrzysk Śmierci.
On od samego początku wesela zapewne będzie pijany ale bardzo mi miło go gościć XD.

Więc to już koniec.
Osobiście BARDZO spodobał  mi się pomysł na ten Tag. 
Bardzo dobrze się bawiłam pisząc go.
Dziękuje Serdecznie za przeczytanie i dziękuje Marcie za nominację.
Do następnego posta.
Pisała Wasza KasiaŻ10!!!

1 komentarz:

  1. TAG bardzo fajny! Aż chce się czytać!
    Nominuję Cię do LBA
    Więcej na moim blogu: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń