poniedziałek, 30 stycznia 2017

Inspiration Challenge #3

Witamy Wszystkich!!
Kolejny tydzień już za nami, więc mamy dziś dla was kolejne prace.
Widziałyśmy że spodobał wam się temat Krainy Lodu, ale gdy zobaczycie drugą pracę myślę, że także wam się spodoba.

Kasia wylosowała:
Następcy

Ola wylosowała:
Kraina Lodu





Praca Kasi:


Gdy tylko wylosowałam Następcy od razu pomyślałam o Evie.


Tę pracę rysowałam w szkicowniku. Użyłam kredek Kores 48 kol.
Evie rysowałam dzień z drobnymi przerwami.



Praca Oli:


Temat od razu mi się spodobał bo nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię tą bajkę. 
Więc postanowiłam narysować dwie kochające siebie siostry.


Praca powstałam na zwykłej kartce A4. Kolorowałam je kredkami Kores 48 kol oraz poprawiłam kontury czarnym cienkopisem.


Następne tematy prac to:
Kasia - Kraina Czarów
Ola - Ever After High


To byłoby na tyle.
Dziękujemy za przeczytanie i do następnego posta.
Pisały wasze 
Kasia i Olka

4 komentarze:

  1. Śliczne :) Czekam na kolejne rysunki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Czekam z niecierpliwością na kolejne prace!

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prrace śliczne! Uwielbiam krainę lodu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Czekam na następne prace.
    kimiart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń