niedziela, 15 stycznia 2017

Inspiration Challenge #1

Cześć Wszystkim!!!
Minął tydzień.
A my miałyśmy za zadanie narysować coś związanego z wcześniej wylosowanymi tematami.
Może przypomnę, że ja wylosowałam 
Legion Samobójców
A Ola
Zaplątani

Powiem szczerze, że oba tematy były bardzo trudne do zrealizowania ale jednak coś stworzyliśmy. Czy udane? Sami oceńcie ;)



Legion Samobójców - Praca Kasi


Gdy tylko wylosowałam ten temat od razu pomyślałam o Harrley Queen.
Jest ona bardzo kolorową postacią, więc pomyślałam że będzie to łatwe jednak trochę problemów było....


Praca powstała na kartce A5. Kolorowałam kredkami Progresso Koh i Noor 12 kol.
oraz kredkami Kores 48 kol.
Rysowałam ją około 3 godziny ;)


Zaplątani - Praca Olki


Gdy tylko wylosowałam ten temat od razu się ucieszyłam bo już od dawna chciałam narysować Roszpunkę.


Moja praca powstała na uwaga uwaga.... papierze do pieczenia. Do tego rysunku użyłam kredek Kores 48 kol.


No to na koniec nasze losowanie na następny tydzień.
Ja wylosowałam temat Zabawki, a Kasia Białe na Czarnym.

To by było wszystko na dziś, do zobaczenia w kolejnym poście.
Pisały wasze
♥ Olka i Kasia ♥

2 komentarze:

  1. Wow, śliczne prace! Harley Quinn jest ślicznie pocieniowana, a u roszpunki podoba mi się pomysł narysowania jej na papierze do pieczenia, daje to super efekty.
    Zapraszam do mnie:
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidze bajki "ZAPLATANI"ale wasze rysunki sa cudowne! :*

    OdpowiedzUsuń