środa, 1 marca 2017

Inspiration Challenge #4

Cześć Wszystkim!!!
Od razu na wstępie chciałybyśmy przeprosić za tak duże zaległości, ale niestety miałyśmy bardzo mało wolnego czasu. Obiecujemy, że nadrobimy to jak najszybciej ;)





Może przypomnimy, że ostatnio Kasia wylosował:
Kraina Czarów
A Ola:
Ever After High

Bez zbędnego przedłużania zaczynamy ;)

Praca Kasi
Z okazji, że wylosowałam Kraine Czarów od razu pomyślałam o Alicji.
A teraz efekt mojej pracy:


Praca powstała na zwykłej kartce A5.
Została wykonana kredkami Koress 48 kol. oraz różową i błękitną farbą ;)


Praca Przedstawia kadr z bajki Alicja w Krainie Czarów.
Rysowałam ją ok. 4-5 godzin.


Myślę, że praca wyszła dobrze. Mi się bardzo podoba lecz ocenę pozostawiam Wam :)


Praca Oli
Gdy wylosowałam Ever Aftre High od razu naszła mnie chęć na obejrzenie chociaż jednego odcinka i dzięki temu zdecydowałam, ze narysuje Apple White.



Rysowałam ją kilka dni po troszku wiec nie wiem ile godzin mi się zeszło 😁


Użyłam kredek Koress 48 kol. a rysowalam w szkicowniku LillaLou Bride.



Następne tematy które wylosowałyśmy to:
Kasia - Halloween
Ola - Przyjaźń

To dzisiaj juz wszyatko, więc do zobaczenia w kolejnym poscie. 😘
Pisały wasze
Kasia i Olka



2 komentarze:

  1. Praca Kasi ma przepiękne kolory *.* Niemniej jednak, obie są przecudne :*
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, podobnie jak wygląd na blogu. Pozdrawiam! amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń