poniedziałek, 23 stycznia 2017

Inspiration Challenge #2

Cześć Wszystkim!!!
Minął już kolejny tydzień a my miałyśmy nie lada zadanie.
Wylosowałyśmy bardzo trudne tematy, na pewno o wiele trudniejsze niż poprzednio:

Kasia wylosowała:
Białe na Czarnym

Ola wylosowała:
Zabawka

Jak widzicie tematy nie są takie proste.
A teraz przedstawiamy Wam to co powstało ;)



Praca Kasi:


Praca powstała na czarnym papierze, a rysowałam białą kredką.
Rysunek przedstawia główną bohaterkę Miraculum, Biedronkę.



Temat bardzo mi się spodobał i jestem zadowolona z tego co powstało ;)

Praca Oli:


Moja praca została wykonana ołówkiem.


Myślałam jaką zabawkę wybrać z tak wielu, ale najbardziej spodobała mi się pozytywka z baletnicą.


Następne prace będą na temat:
Kasia - Następcy
Ola - Kraina Lodu
To tyle na dzisiaj mamy nadzieję, że spodobają wam się nasze prace i postanowicie samemu również stworzyć taki challenge.
Pisały wasze
😊 Kasia i Olka 😊

3 komentarze:

  1. obie prace bardzo ladne. jestem pod wrazeniem i zycze dalszej mobitizacji w zwiazku z challenge

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace są śliczne i bardzo dopracowane :D Już nie mogę się doczekać aby zobaczyć następne prace, bo kraina lodu to jedna z ulubionych moich bajek :D :D Bardzo fajny pomysł na ten challenge , życzę abyście go zrealizowały do końca :D Zapraszam do mnie na recenzję kredek od maped'a http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace są naprawdę urocze i zachwycające. Nie mogę się również doczekać krainy lodu! Myślę że z challenge wytrwacie do końca ;) Powodzenia :)

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń