piątek, 26 sierpnia 2016

Rose Girl - kolekcja

Witam Wszystkich!!!
Wiem, że postów nie było aż od dwóch tygodni, ale byłam na koloniach, z których wróciłam dopiero wczoraj. Ten post miał zostać napisany wczoraj ale nie miałam zbytnio sił po podróży i pisze go dzisiaj. Relacja z koloni powinna pojawić się na blogu ;)

Ale dzisiaj przed Wami kolekcja na konkurs Rose Girl Ferosh, która powstała na tych właśnie koloniach ;)
Powstały aż 4 prace z których jestem bardzo zadowolona ;)

W sumie to nie wiem ile rysowałam wszystkie prace ale mogę powiedzieć, że jedna powstała jeszcze przed wyjazdem.
Rysowałam je wszystkimi kredkami jakie miałam oraz kredkami koleżanki, z którą dzieliłam pokój ;)
Oczywiście bardzo jej za to dziękuje ♥
A teraz zdjęcia wszystkich prac:





To chyba na tyle.
Mam nadzieję, że prace Wam się podobają a jeśli tak to która najbardziej?
Podzielcie się opinią w komentarzu, będę bardzo wdzięczna ;)
Bardzo dziękuje za przeczytanie!!!
Do następnego posta!!!
Pisała Wasza KasiaŻ10

1 komentarz: