wtorek, 2 sierpnia 2016

Czarno Bioło czyli prace na czarnym papierze

Witam Wszystkich!!!
Od jakiegoś czasu bardzo spodobało mi się rysowanie białymi kredkami na czarnej kartce.
Dzięki temu powstały 4 rysunki z których 3 były prezentem urodzinowym dla mojej przyjaciółki.
Nie przedłużając oto one:




Kosogłosy były prezentem dla mojej przyjaciółki ;)


Mam nadzieję, że te prace Wam się spodobały. Jeśli i wy rysowaliście coś na czarnym papierze z chęcią zobaczę Wasze dzieła.
Dziękuje za przeczytanie!!!
Do następnego posta!!!
Pisała Wasza KasiaŻ10!!!

3 komentarze:

  1. Ale śliczne *.* Chciałabym takie kosogłosy! Chyba sobie narysuję podobne <33 Naprawdę śliczne prace, twoja przyjaciółka na pewno się cieszyła!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy i drugi rysunek bardzo mi się podobają. portret też, ale brakuje mi trochę cienia. za to włosy są super.
    też muszę wziąść się za czarny papier, ale jakoś nie mam weny.. to takie- nie chcę alę muszę ;_;
    zapraszam do mnie:
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo prezentują się jeszcze lepiej♡

    OdpowiedzUsuń