niedziela, 28 sierpnia 2016

Podaj Dalej Challange

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z nominacją do Podaj Dalej Challange.
Pomysłodawczynią tego pomysłu była Sprytna Niteczka.
Ja zostałam nominowana przez Catty Night z bloga:
http://sweetdreamscn.blogspot.com/
A teraz o co chodzi czyli zasady challanga:



Polega to na tym, że rozpoczynająca osoba tworzy swoją OC i nominuje kilka następnych osób. Te osoby muszą narysować OC poprzednika i stworzyć własną, którą będą przerysowywały kolejne osoby.
♥ Można nominować max. 5 osób.
♥ Jeżeli do swojej OC ktoś robi tło, osoby przerysowujące NIE MUSZĄ rysować tła.
♥ Nie można nominować osoby która cię nominowała.
♥ Gdy kogoś nominujesz, musisz go o tym powiadomić!
♥ Rysunki można wykonywać na zwykłej kartce, ale najlepiej na obrysie LL (ewentualnie TM).

  A teraz OC Catty:
 Moja wersja:

Powiem Wam, że w ogóle nie mogłam się zabrać do pracy nad tą OC. Na samym początku była ona jak dla mnie bardzo trudna to przerysowania, ale w końcu się zebrałam i coś stworzyłam.
Jak mi wyszło sami to oceńcie. ;)

I teraz przedstawię Wam moją wymyśloną postać.


Od razu na wstępie pisze, że osoby nominowane nie muszą rysować skrzydeł oraz chce przeprosić, że postać jest na pozie TM a nie LL.

Teraz moje nominacje:
Olka
Weronika ♥
Mischotta
Wiktoriaz1

Mam nadzieję, że odpowiecie na nominacje ;)
Ale jeśli ktoś jeszcze chce przerysować moją OC niech się nie krępuje, będzie mi bardzo miło ;)

A teraz jeszcze mały bonusik. Z racji, że w wakacje strasznie mi się nudziło postanowiłam przerysować także OC Sprytnej Niteczki chociaż nie byłam przez nią nominowana. Po prostu spodobała mi się jej OC.


Więc to by było na tyle.
Do następnego posta.
Dziękuje za przeczytanie!!!
Pisała Wasza KasiaŻ10

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;) Ty natomiast świetnie sobie poradziłaś z tym challangem =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudna? Twoja OC ma więcej szczegółów (niebieski *-*), ale moja jest trudna, ta? XD Cudnie wyszły wszystkie prace.
    ~ Cat

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny design bloga. Taki delikatny. Jestem pod wrażeniem jak wywiązałaś się z wyzwania.
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację, postaram się wywiązać z zadania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rysunki wykonałaś!:)
    Pozdrawiam, Klaudek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wykonałaś. Ja postaram się również wykonać to jak najszybciej jednak przewiduje post o tym dopiero we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, twoja OC jest bardzo orginalna, a inne oc bardzo dobrze przerysowane.
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń