poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Kitty Cheschire

Witam Wszystkich!!!
Może wiecie lub nie bardzo polubiłam serial animowany Ever After High.
Pisałam o tym trochę na naszym starym blogu. Mam nadzieję, że w przyszłości pokaże Wam więcej moich prac inspirowanych tą animacją. ;)
Ale dzisiaj przed Wami Jedna z głównych bohaterek czyli
Kitty Cheschire.

                                                                               


Jest ona córką kota z Cheschire z bajki Alicja w Krainie Czarów.
Jest ona postacią bardzo nielubianą z powodu swojego charakteru i psot ;)
Prace wykonałam na kartce A4 na pozie Top Model.
Kolorowałam kredkami Crayola oraz Progresso.
Praca zajęła mi około 2-3 godziny.

A oto efekt końcowy:

A teraz kilka zbliżeń ;)





To by było na tyle. 
Dziękuje za przeczytanie i piszcie czy się Wam podoba ;)
Do następnego posta!!!
Pisała Wasza KasiaŻ10!!!

10 komentarzy:

  1. Super praca, a samą bajkę ja też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta praca- jak żywa <3 Zapraszam do mnie http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam Ci już na Lilla Lou, uczyłaś się gdzieś rysować, np. w Internecie lub Domu Kultury, czy sama się uczysz? Czerpiesz skądś informacje na temat rysowania? Jeśli jest jakaś strona Internetowa, to proszę podaj link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy w życiu nie chodziłam na żadne lekcje rysunku. Uczyłam się tylko i wyłącznie sama bez żadnej pomocy ;)Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Pięknie :-) Czemu ja tak nie potrafię.... Włosy i sukienka są po prostu cudowne.
    Ja ostatnio jakoś w Lilla Lou ucichłam, ale niedługo też coś dodam :/

    Pozdrawiam Mischotta i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    PS: Niedługo konkursik, za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałyście nominowane do LBA ;3 - http://zwyklekreskinapapierze.blogspot.com/2016/08/lba-1-i-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nominacja do LBA
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczka którą mi wysłałaś dotarła :) Tylko niestety u mnie jest na poczcie jest tak że ja gniotą i otwierają rogi by zajrzeć co jest w środku :(. Na szczęście niczego nie ukradli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze że niczego nie ukradli i cała nagroda dotarła do ciebie bez szwanku :)

      Usuń
    2. Na szczęście. Ale to po raz któryś zrobili. Najgorsze jest to że cała paczka jest po prostu gnieciona i nie szanowana :( Nagrody są piękne. Śliczny dyplom, naprasowanka, bransoletka, dyplom i praca. Jeszcze raz dziękuję i zapraszam tym razem na mój konkurs artystyczny w którym nagrodami są kredki znanej marki pochodzącej z Austrii blog: mischotta.blogspot.com Pozdrawiam Was :)

      Usuń