piątek, 8 lipca 2016

To do list of summer challenge

Witamy Wszystkich!!!
Dzisiaj znowu przychodzimy do Was z nominacją i po raz kolejny dziękujemy za nią Mischottcie z bloga:


BARDZO ale to bardzo Ci dziękujemy ♥♥♥
Na czym w ogóle polega ten challenge? Musimy napisać minimum 12 postanowień na wakacje 2016. Nie mam pojęcia czy uda nam się znaleźć aż 12 takich zadań, ale przynajmniej spróbujemy. ;)




12 Postanowień do końca wakacji!!!
Kasia


1. Czytanie.
Jak wiecie a może nie uwielbiam czytać.  A w wakacje postanowiłam czytać jak najwięcej. Nie tylko książki fantastycze ale także z innych gatunków. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać to co chcę ;)

2. Projektowanie.
Pewnie nie będzie to dla Was niespodzianką ale postanowiłam bardzo dużo projektować. Zamierzam brać udział we wszystkich konkursach jakie znajdę oraz po prostu dla przyjemności ;)

3. Rysowanie.
Jeśli mam zamiar projektować to i rysować. Nie wiem dokładnie co ale może niedługo coś przyjdzie mi do głowy. Wszystko co stworze pojawi się na blogu. ;)

4. Podróżowanie
Chociaż w wakacje planuje tylko jeden wyjazd to i tak się bardzo cieszę. Razem z Olą oraz Martą moimi przyjaciółkami jedziemy na kolonie do Pułtuska ;)

5. Spotkania
Nie  tylko z przyjaciółmi ale także z rodziną.

6. Spędzanie czasu na świeżym powietrzu.
Czyli mam zamiar jeździć na rowerze, dużo spacerować oczywiście na świeżym powietrzu ;)

7. Kolorowanie
Mam zamiar także zacząć kolorować różnego rodzaju kolorowanki. Najlepiej z jak największą ilością szczegółów;)

8. Opalenie się 
Jako, że jadę na kolonie mam się zamiar opalić, gdyż w chwili obecnej jestem dość blada ;)

9. Blog
Mam zamiar bardziej zadbać o bloga i częściej pisać posty.

10. Oglądanie filmów
Mam zamiar obejrzeć kilka ciekawych filmów, które od dłuższego czasu mnie interesują.

11. Zapoznać nowych ludzi
Jadę na kolonie więc mam zamiar zaprzyjaźnić się z nowymi osobami.

Niestety nie wymyśliłam 12 postanowień tylko 11. Myślę, że tyle wystarczy i uda mi się wszystkie wypełnić. ;)

Olka

1. Rysowanie
Mam zamiar dużo więcej rysować a także nauczyć się rysować portrety.

2. Projektowanie
Mam zamiar znaleźć więcej czau na projektowanie.

3. Malowanie
Chciałabym się nauczyć malować akwarelami.

4. Czytanie
Czytam od niedawna i przeczytałam niewiele książek ale chaciałabym czytać więcej.

5. Podróżowanie i wycieczki
Oprócz koloni z Kasią i Martą jadę także do Zatoru z przyjaciółką, ale mam nadzieję, że oprócz tych 2 miejsc jeszcze gdzieś uda mi się pojechać.

6. Blog
Postaram się wstawiać częściej posty.

7. Fotografia
Bardzo lubię robić zdjęcia ale najpierw powinnam kupić sobie dobry aparat. :-)

8. Gimnastyka
Bardzo lubię gimnastykę i dlatego w wakację będe codziennie ją uprawiać. :-D

9. Farbowanie włosów
Chciałabym zafarbować sobie końcówki lub zrobić pasemka.

10. Spotkania z przyjaciółmi
Mam zamiar codziennie spotykać się z przyjaciółmi z którymi nie widzę się na codzień.

11. Poznawanie nowych ludzi
Mam nadzieję, że podczas kolonii poznam wiele fajnych osób.

12. Gotowanie i pieczenie
Myślałam nad tym żeby więcej gotować i piec ponieważ to lubię.

Dziękujemy za nominację do challengu i za przeczytanie.
Pisały Wasze
Olka i Kasia
♥♥♥

2 komentarze:

  1. Wooow świetnie ! Wiedziałam że sobie poradzisz :).
    Napiszę coś Kasi na PW lilla lou.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Nominowałam Cię do Tagu:) Szczegóły tutaj: http://books--my-life.blogspot.com/2016/07/the-selection-book-tag-orginal.html

    OdpowiedzUsuń