piątek, 8 lipca 2016

Baśniobór Gwiazda Wieczorna Wschodzi- recenzja

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną już recenzją książki na tym blogu.
Tym razem będzie to następna część Baśnioboru, uwielbianej przeze mnie serii 
Baśniobór Gwiazda Wieczorna Wschodzi


 Nad Baśnioborem zbierają się czarne chmury. Bractwo Gwiazdy Wieczornej zrobi wszystko, by znaleźć pewien niezwykły przedmiot ukryty w ciemnej kniei i uwolnić potężną czarną magię, drzemiącą od wieków... Kendra i Seth, którzy już raz uratowali rezerwat, teraz muszą się zmierzyć z najstraszliwszą tajemnicą Baśnioboru. Jakikolwiek fałszywy ruch może zdradzić kryjówkę satyrów i nimf, ale przede wszystkim sprowadzić niebezpieczeństwo na całą ludzkość.
Co czai się w mrocznych zakątkach rezerwatu? Jak rozumieć enigmatyczne wskazówki Sfinksa? Czas ucieka, Gwiazda Wieczorna nie zasypia a za bramą Baśnioboru na Setha i Kendrę czeka kolejna przygoda ich życia.
~~~
Brandon Mull po raz kolejny zaskakuje i zachwyca czytelników. Stworzył kolejną niesamowita część tak dobrze zapowiadającej się serii.
Gdy tylko zaczęłam czytać po prostu nie mogłam się oderwać. Każdy rozdział niósł coraz to nowe tajemnice i zagadki, które nasi bohaterowie próbują rozwiązać.
Jednak w pewnym stopniu ta część była gorsza od poprzedniej, nie wiem nawet dlaczego. To są tylko moje odczucia.
Książka jest bardzo cienka, gdyż ma tyko 405 stron, dlatego szybko się ją czyta.
~~~~
Tak samo jak w poprzedniej części mamy tu Kendrę i Setha, bohaterów którzy oprowadzają nas po tym świecie. Lecz autor wprowadza to powieści także nowe postacie. Są one tak samo barwne jak poprzedni bohaterowie. 
~~~~
Sam pomysł na książkę jest fenomenalny i dla mnie nie ma tu żadnego niedociągnięcia. Autor wspaniale przedstawia swoją wizję tej opowieści. Powieść jest napisana prostym i zrozumiałym językiem. Jednak choć książka jest skierowana do młodszych czytelników to osoby trochę starsze a może nawet dorosłe powinny się tym zainteresować.
~~~~
Książka jest GENIALNA ♥ i na pewno w niedalekiej  przyszłości sięgnę jeszcze po tę pozycję bo po prostu warto.
~~~~

Jeśli czytaliście tą książkę to piszcie czy Wam się podobała. A może zastanawiacie się jeszcze przed sięgnięciem po nią? Na pewno jest ona godna polecenia i ja ją właśnie polecam.

Dziękuję za przeczytanie!!!
Pozdrawiam ciepło!!!
Pisała Wasza KasiaŻ10.

1 komentarz:

  1. Cholera! Trafiłam tu przypadkiem, i od 10 minut bawię się tymi serduszkami latającymi :D
    Śliczny blog, taki dopieszczony ;)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie, świeżaczka w blogswerze:
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń