piątek, 19 stycznia 2018

Wojowniczki

Witam Wszystkich!
Z okazji, że w mojej okolicy rozpoczęły się ferie zimowe zyskałam trochę czasu na rysowanie.
Dlatego postanowiłam, że spróbuje swoich sił w najnowszym konkursie Lilla Lou.
Powstały (jak na razie) dwie prace.
Jeśli ktoś jeszcze nie wie, tematem konkursu jest narysowanie wojowniczki.
Z racji, że kocham fantastykę wiedziałam, że moje wojowniczki będą niepowtarzalne i będą posiadać niezwykłe moce.

Postanowiłam, że mocami które posiądą moje bohaterki będą ogień i lód.


Pierwsza powstała Wojowniczka Ognia- Kate




Tworząc ją inspirowałam się dawno temu narysowaną pracą.
Powstała na pozie Lilla Lou w szkicowniku Rock&Music.


Rysowałam ją kredkami w większej ilości Progresso oraz Kores.


Następnie powstała Wojowniczka Lodu- Lily


Ona także została zainspirowana wcześniej narysowaną postacią. Widzieliście ją w poście o Podaj Dalej Challenge.
Powstała na pozie Lilla Lou w szkicowniku Pin-up


Tak jak poprzednią prace, kolorowałam ją kredkami Kores i Progresso.

Z obu rysunków jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że i Wam się podobają.
Zastanawiałam się czy nie stworzyć jeszcze kilku wojowniczek o nadprzyrodzonych mocach. 
Będę wdzięczna jeśli zajrzycie do mojego portfolio na stronie Lilla Lou i wyrazicie opinię na temat tych prac.

Dziękuję za przeczytanie!
Do następnego posta!
Pisała KasiaŻ10

PS: Przypominamy o naszym Instagramie, który zaczęłyśmy prowadzić. Będzie nam bardzo miło jeśli zajrzycie. ;)

1 komentarz: