wtorek, 7 listopada 2017

Rysunki z 3 gimnazjum

Hej Kochani!!
Nie wiem jak wy, ale ja już strasznie tęsknie za wakacjami ( co z tego, że minęły dopiero 2 miesiące szkoły ), w gimnazjum wszystko było prostsze. Wszyscy wszystkich znali ( moje gimnazjum nie było jakoś bardzo duże ) i nie trzeba było wstawać wcześniej aby zdążyć na autobus, ale dosyć już tego marudzenia. W dzisiejszym poście jak już sama nazwa wskazuję pokaże wam niektóre swoje rysunki z gimnazjum.


Pierwszy rysunek został narysowany węglem na kartce A4 z bloku technicznego.

#1
Łuk triumfalny.

Kolejne 4 prace powstały ołówkami na kartce A4 z bloku rysunkowego.

#2
Dworek.

#3
Jabłko ze światłocieniem.

#4
 Światłocień ołówkiem

#5
Współczesna budowla

#6
Zachód słońca

#7
,,Tajemniczy Ogród"

#8
Obraz marynistyczny

#9
Ornamenty roślinne

#10
Pejzaż jesienny

To juz wszystko w dzisiejszym poście.
Pisała wasza
❤ Olka ❤

4 komentarze:

  1. Piękne rysunki, ja jakoś mam słabość do tych cieniowanych! Sama ostatnio je częściej rysuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także bardzo lubię cieniowane prace,gdyż dzięki temu praca wygląda na bardziej realistyczną. ☺😉

    OdpowiedzUsuń