wtorek, 8 maja 2018

Zakładki #1

Hej Kochani!!

Dzięki majówce (która niestety się już skończyła) miałam trochę czasu na rysowanie i pisanie dla was. W tym poście pokaże wam jak robię własne zakładki do książek.
Dzisiejszym tematem dla zakładki jest Harry Potter.




Do wykonania zakładki potrzebujemy :
♥ blok A4
♥ farby
♥ nożyczki, nożyk
♥ ołówek
♥ linijka
♥ farby (ja użyłam akwarelowych), pędzelek
♥ laminator

Na początku z kartki wycinamy prostokąt. Ja wycięłam go o wymiarach widocznych na zdjęciu, ale rozmiar zakładki zawsze możecie dostosować według swoich upodobań.


Z prawej strony piszemy a później wycinamy napis Harry Potter.



Po lewej stronie rysujemy coś związanego z naszą tematyką (ja narysowałam Harrego Pottera na miotle w stylu bajkowym)


Następnie malujemy obie strony naszej zakładki na jakiś kolor (ja wybrałam czarny) lub zostawiamy białą.

Kolorujemy nasz rysunek (ja dodałam też białe kontury aby rysunek był widoczny na czarnej farbie).


Po drugiej stronie zakładki, na pustym miejscu dodajemy cytat który lubimy.



Następnym krokiem jest laminowanie naszej zakładki, 


Ostatnim krokiem jest obcięcie niepotrzebnych boków folii. Pamiętajcie by nie ciąć przy samej zakładce tylko zostawić kilka milimetrów odstępu.


I oto gotowa zakładka. Poniżej możecie zobaczyć resztę moich zakładki o innej tematyce.



To już wszystko w tym poście i do zobaczenia w kolejnym.
♥ Olka ♥

1 komentarz: