środa, 22 marca 2017

Miraculum- Biedronka

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj przedstawiam Wam prace, stworzoną według wzoru głównej bohaterki z bajki 
Miraculum- Biedronka i Czarny Kot.
Na pewno nie ma osoby, która nie obejrzała ani jednego odcinka albo chociaż nigdy o tym nie słyszała.
Praca, według mnie wyszła nawet dobrze ale nie mnie oceniać ;)

Oto efekt końcowy:



Pracę wykonałam kredkami Koress 48 kol. 
Rysowałam ok. 3 godziny


Choć post bym krótki to chociaż Wam się podobał.
Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej postów.
Do następnego posta ;)
Pisała Wasza KasiaŻ10

6 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA, szczegóły moje-wytworki.blogspot.com
    Pozdrawiam julka_k

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Śliczna biedronka :) Chociaż bajki nie lubię oczywiście(jak każdy)oglądałam kiedyś
    Zapraszam!
    drawdesignother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca jest piękna!

    Zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, prześliczna praca! ♥ Podziwiam :)
    Zapraszam do mnie:
    smallcreativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń