czwartek, 20 lipca 2017

Slytherin

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj opowiem Wam krótko do zamiłowaniu do Harrego Pottera.
W sumie to nie powinnam nazywać się jego fanką, gdyż dopiero niedawno rozpoczęłam czytać książki J.K Rowling, ale za to filmy były oglądane nie raz nie dwa ale bardzo wiele razy ;)
Zaczęłam także robić różnego rodzaju testy do jakiego domu mogłabym należeć, i prawie zawsze wychodził mi Slytherin.
Dlatego po dłuższym zastanowieniu postanowiłam narysować siebie jako uczennice Hogwartu.





Narysowałam siebie jako oczywiście Ślizgonke.
Praca powstała na pozie Top Model.
W większości rysowałam ją kredkami Korres.


Praca powstawała około 2 godziny ;)


Kolejną ciekawostką może być to, że na zakończeniu roku wręczona mi jako nagrodę
kolorowankę Harrego Pottera. Jeśli chcecie recenzje to piszcie śmiało ;)
Od razu po jej przejrzeniu postanowiłam, że tym co pokoloruje pierwsze będzie Herb Slytherinu.


W większości rysunek kolorowałam kredkami progresso oraz z pomocą zwykłych flamastrów.


Na koniec Ważna informacja. Razem postanowiłyśmy założyć blogowego Instagrama oraz  Musical.ly
Mamy nadzieję, że to dobry pomysł i że będziecie oba profile śledzili (będzie nam bardzo miło).

Link do Instagrama:

NASZ INSTAGRAM KLIK

Oraz nasza nazwa na musical.ly
mylifemydraw

Dziękuje za przeczytanie!
Do następnego posta!
Pisała Wasza KasiaŻ10


3 komentarze:

  1. Fajny rysunek, dobrze wykonany i ciekawe cieniowanie, jeśli chcesz, żeby kolory były jednolite, możesz na końcu użyć białej kredki lub blendera.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł Ci rysunek na obrysie TM. Na Waszego instagrama już wpadłam i zaobserwowałam :*
    Jestem chętna co do recenzji tej kolorowanki.

    Pozdrawiam :)
    Może wpadniesz do mnie? mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rysunek, jestem pod wrażeniem :)

    Obserwujemy? Dajcie znać u mnie.

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń