środa, 28 czerwca 2017

Czarne i Białe

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma projektami wykonanymi niedawno.
Od czasu rozpoczęcia wakacji postanowiłam więcej rysować, nie tylko na pozach TOP Model i Lilla Lou ale także bez szkiców, na zwykłej kartce. Mam nadzieję, że uda mi się, a wyniki moich starań zobaczycie na blogu ;)
A teraz zdjęcia moich prac:



Tak jak widać prace są wykonane w kolorach białym i czarnym.
Mi osobiście bardzo się taki pomysł spodobał, aby narysować prace które by były kontrastem do siebie.


Pierwsza praca powstała na pozie TOP Model (poza pochodzi z nowego wydania magazynu TOP Model) Wykonałam ją kredkami Kores oraz Progresso.


Praca powstawała około 1 do 2 godzin, nie jestem pewna...


Druga praca jest w bardziej ciemnej kolorystyce. Wykonałam ją tak jak poprzednią pracę kredkami Kores i Progresso. Rysunek powstawał bardzo długo, gdyż dużo czasu poświęciłam rysując koronkę.


Więc to na tyle.
Mam nadzieję, że rysunki się podobają.
Dziękuję za przeczytanie.
Do następnego posta.
Pisała Wasza KasiaŻ10

1 komentarz:

  1. Obie prace są świetne :-)

    Zapraszam do siebie:
    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń