niedziela, 18 grudnia 2016

Wymiana Mikołajkowa

Witam Wszystkich!!!

Na blogu Lilla Lou nie dawno pojawił się post dotyczący Wymiany Mikołajkowej.
Na czym ona polega? Już wyjaśniam.
Osoby, które zgłoszą się do zabawy, zostają dobrane w losowe pary w których będą obdarowywać się paczuszkami. A w skład takich paczuszek wchodzą cudowne własnoręcznie zrobione rzeczy oraz słodycze.
Wzięłam udział w tej wymianie aby zobaczyć na czym ona polega i licząc na dobrą zabawę ^^
W losowaniu moją dobrano mnie do Wiktorii z bloga, którego na pewno znacie: 
Wiktoria okazała się bardzo miłą i pomysłową dziewczyną. Dostałam od niej wspaniałą paczkę z cudowną zawartością ;)



Po otworzeniu prezentu nie wiedziałam na co najpierw mam zwrócić uwagę. Wszystko było takie dokładne i dopracowane.


No może zaczniemy po kolei.
W czerwonym opakowaniu znalazłam kilka rzeczy zrobionych z modeliny. Są one po prostu cudowne. Bardzo szczegółowo wykonane. Na pewno użyje ich jako breloczków ^^
Następnie dostałam liść dębu a na nim cudowne wzorki, słodkiego reniferka wykonanego z puzzli (Bardzo kreatywny pomysł), bransoletkę oraz kolczyki także wykonane z modeliny.


Kolejną niezwykłą niespodzianką był bukiet zrobiony.. uwaga,uwaga.....z lizaków ;)
Nie wyobrażałam sobie, że takie coś jest w ogóle możliwe a tu taka niespodzianka ;)


Na tego bałwanka po prostu nie mogę się napatrzeć ;)
U Wiktorii na blogu pojawił się chyba tutorial jak zrobić takiego bałwanka.






Ostatnia niespodzianką od Wiktorii było 5 genialnych wręcz prac.
1 rysunek jest chyba kolorowanką już pokolorowaną
2 i 3 to przepiękne projekty Lilla Lou. Z chęcią założyłabym takie stroje ♥
4 przedstawia słodką wróżkę i ogromnymi skrzydłami. Ten rysunek bardzo mi się spodobał. Oddaje taki fantastyczny klimat ;)
5 i ostatnia praca przedstawia Biedronkę z animacji Miraculum Biedronka i Czarny Kot.
Z tej pracy jestem najbardziej zadowolona, jest po prostu cudowna. Na pewno znajdzie u mnie szczególne miejsce.
Dostałam jeszcze żelki ale niestety zostały one już zjedzona ;)

To chyba już wszystko, mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam.
Chciałam bardzo podziękować Wiktorii za taki cudowny prezent, bardzo mi się podoba. Wiem, że dużo czasu spędziłaś na  wykonaniu i dopracowaniu wszystkiego dlatego jeszcze raz bardzo ale to BARDZO Ci dziękuje ♥♥♥♥
To by było wszystko.
Mam nadzieję, że post się Wam spodobał.
Do zobaczenia ♥
Pisała Wasza KasiaŻ10

3 komentarze:

  1. Ja też ci dziękuję za te cudowne rzeczy :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ten lizakowy bukiet jest przepiękny, Juli Lou też takiego wysłała :3 Są na prawdę przecudne, szkoda by mi go było jeść, przy okazji psując takie dzieło sztuki *-*
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne otrzymałaś upominki od Wiktorii na święta ;) Zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń