środa, 7 grudnia 2016

Recenzja szkicownika Lilla Lou Happy New Year

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją nowego szkicownika Lilla Lou
Happy New Year.

Ten oraz dwa inne szkicowniki (może je także zrecenzuje ^^) dostałam pocztą, gdyż w środku możecie zobaczyć moje prace.



Okładka

Okładka od razu przykuła mój wzrok. Dziewczyna na okładce ( Swetty) wpasowuje się tematycznie do nazwy. Jedyne co mnie troszkę drażni to układ rąk modelki.

Szkoła Rysunku

Tak jak w innych szkicownikach tego rodzaju znajdziemy szkołę rysunku.
Tutaj nie widzimy nic nowego, co jednak nie wyklucza tego że może nam pomóc.


Obrysy





Szczerze mówiąc pozy bardzo przypadły mi do gustu, chociaż większość z nich znajduje się już w innych szkicownikach.
Wstawiłam Wam kilka według mnie najciekawszych.
Już nie mogę się doczekać aż zacznę coś tworzyć ^^

Tył Szkicownika

Plus jeszcze prace które znalazły się w szkicowniku:


2 prace JuliLou, moja praca (KasiaŻ10), KejtiLou, oliwiawery2001 oraz truskawki 13

Podsumowanie:

Szkicownik bardzo mi się podoba i jestem bardzo wdzięczna Lilla Lou, że umieścili w im moją prace. Nie mam pojęcia czy ten szkicownik jest dostępny już w sklepach, ale z czystym sumieniem mogę go Wam polecić. Na pewno mógłby być idealnym prezentem na święta.

Koniecznie napiszcie czy szkicownik się Wam podoba oraz czy chcecie abym zrecenzowała inne dw szkicowniki.
Piszcie w komentarzach, będę bardzo wdzięczna ^^
A teraz to już wszystko.
Do następnego posta.
Pisała Wasza KasiaŻ10 ^^

4 komentarze:

  1. Mam ten szkicownik, jest super! ^^ Recenzja bardzo się przyda tym, którzy tego szkicownika nie mają. Pozdrawiam ~Mac Arli ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, twoja praca w szkicowniku! Pozy są super, bardzo mi się podobają ^^ zapraszam też w wolnej chwili do mnie: mojkreatywnykacik.blogspot.com :)

    ~Heart_art z lila lou ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratulacje! Moje prace są w 2 szkicownikach, niestety nie w tych najnowszych :/ Szkicownik jest, a przynajmniej wydaje się świetny. Ja z tych najnowszych mam Hipster, ale są tam trochę inne pozy. Czekam na recenzję pozostałych dwóch szkicowników.
    Moshi
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkicownik wyglada fantastycznie, szkoda, ze ja nigdy nie mialam zadnego w rece.

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń