wtorek, 13 września 2016

Kolonijne bazgrołki 😊

Witam Wszystkich!!!
Na początek chciałam powiedzieć Wam dlaczego tak długo nic nie dodawalam. 
No więc po pierwsze nie bardzo miałam czas a po drugie byłam na koloniach więc także miałam mało czasu a poza tym miałam ograniczony dostęp do internetu. 
W dzisiejszym poście pokaże wam co narysowałam na koloniach.

Na początku koloni narysowałam pieska.


Rysowałam go kredkami koh-i-noor progresso i kredkami pożyczonymi od koleżanki. 


Nie pamiętam jak długo go rysowałam (ponieważ mieliśmy różne zajęcia) 
ale wydaje mi się, że tak ok. 40 min.



Następną pracą jaką wykonałam są piórka.


Wykonałam je cienkopisami kupionymi w Lidlu.
Czas wykonania to ok. 30 min.


Na dzisiaj to wszystko.
Dziękuję za przeczytanie i jeszcze raz przepraszam za tak długą nieobecnosc.
Pisała dla was wasza 
OlkaO

6 komentarzy:

  1. Wrociłaś*-*
    ten piesek jest taki słodki i te piórka ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo długo czekałam na Twój post ❣ Rysunki są śliczne!!! Czekam na kolejne Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły Ci te rysunki <3 Piesek jest strasznie uroczy :*
    Obserwuję i liczę na to samo:
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pieseł :D Zapraszam do mnie: szczurkowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rysunki i ten piesek cudo. Świetny blog i postt. Zostaję tu na dłużej.
    nikart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten piesek taki uroczy😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń