niedziela, 9 października 2016

TOP Model- Lexy i sesja na zamku

Witam Wszystkich!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim projektem na konkurs z gazetki TOP Model.
Konkurs polega na zaprojektowaniu stroju na sesję zdjęciową na zamku.
Temat konkursu bardzo przypadł mi do gustu i od razu zabrałam się do projektowania ;)
Oto co powstało:



Z efektu końcowego jestem w miarę zadowolona. 
Co prawda mój zamysł na początku był w ogóle nie podobny do tego co widać teraz ;)


Praca powstała kredkami KIN Progresso oraz w mniejszej ilości Crayola.
Rysowałam ją przynajmniej tydzień ;) Z dużymi odstępami czasu ;D


Na dzisiaj to by było wszystko.
Mam nadzieję, że praca Wam się podoba.
Do następnego posta!!!
Pisała Wasza KasiaŻ10

2 komentarze:

  1. Sliczna praca, twoje rysunki mają takie intensywne, ladne kolory.
    Zapraszam do mnie:
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń