czwartek, 1 września 2016

Czytelnicze Podsumowanie Wakacji

Witam Wszystkich!!!
Jak Wam minął 1 września?
Zadowoleni z powrotu do szkoły?
Ja nie za bardzo ;)
Z okazji, że wakacje dobiegły już do końca przygotowałam dla Was Podsumowanie książek, które udało mi się przeczytać w wakacje.
Na wstępie powiem Wam, że przeczytałam 8 książek.
Pierwsza z nich to:

1. Dary Anioła- Miasto Kości

Ilość stron: 512
Wydawnictwo: Mag


2. Dary Anioła- Miasto Popiołów

Ilość stron: 528
Wydawnictwo: Mag

3. Dary Anioła- Miasto Szkła

Ilość stron: 52
Wydawnictwo: Mag

4. Korona

Ilość stron: 304
Wydawnictwo: Jaguar

5. Opowieści z Czarnego Lasu 2 Śmigoksiężnik

Ilość stron: 189
Wydawnictwo: Amber

6. Opowieści z Czarnego Lasu 3 Trollogia

Ilość stron: 200
Wydawnictwo: Amber

7. Pozaświatowcy 2 Zarzewie Buntu

Ilość stron 544
Wydawnictwo: Mag

8. Pozaświatowcy 3 W pogoni za Proroctwem

Ilość stron: 500
Wydawnictwo: Mag

To wszystkie książki.
W sumie w ciągu cały wakacji przeczytałam 3 305 stron.
Czyli wychodzi, że dziennie czytałam 53 strony.

To chyba na tyle.
Czytaliście którąś z tych książek?
Do następnego posta.
Pisała Wasza KasiaŻ10

3 komentarze:

  1. Ciekawie. ^^ Zapraszam do mnie:pasjemarceline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc ksiazek sama rowniez czytalam.

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham serie Rywalki! :) ja niedawno skończyłam czytać Koronę :D

    OdpowiedzUsuń